Guerrilla Produccions el mes de novembre amb una programació que combina el retorn d’un dels seus espectacles més destacats, Els Bons, l’inici de la gira de Temps i noves funcions de Bona Gent. La companyia recorrerà diferents poblacions de Catalunya i Andorra amb propostes que continuen connectant amb el públic.

El mes de novembre marcarà l’inici del recorregut de Temps, l’espectacle de Quim Masferrer, que farà les primeres parades a Tivissa (Tarragona), Vic (Barcelona) i Hostalric (Girona). La primera funció tindrà lloc el 6 de novembre a la Sala Teatre de Tivissa (Tarragona), en el marc de la iniciativa D.O. Territori Escènic. El 28 de novembre, l’espectacle arribarà a L’Atlàntida de Vic (Barcelona), i el 29 de novembre farà parada al Teatre Serafí Pitarra d’Hostalric (Girona), també dins del projecte D.O. Territori Escènic.

Un altre dels protagonistes de la programació serà Els Bons, que torna als escenaris amb cinc funcions durant el novembre. L’espectacle es podrà veure el 7 de novembre al Teatre Casal de l’Espluga de Francolí (Tarragona), el 8 de novembre a Sant Pere de Ribes (Barcelona), el 21 de novembre al Casino de Calaf (Barcelona), el 26 de novembre a l’Auditori Claror de Sant Julià de Lòria (Andorra) i el 29 de novembre al Teatre La Passió d’Olesa de Montserrat (Barcelona).

La programació de Guerrilla Produccions es completarà amb dues funcions de Bona Gent. El 14 de novembre, l’espectacle arribarà a l’Ateneu Municipal de Sant Martí de Tous (Barcelona). El 20 de novembre, la companyia actuarà a Fontcoberta (Girona), en el marc del Festival Recòndit.