Cascai Teatre afronta un mes de març intens amb diverses funcions arreu de Catalunya i més enllà. La companyia presentarà diferents espectacles, entre els quals destaca L’Orquestra Impossible, la seva última creació, que es podrà veure, el 10, al Teatre Poliorama de Barcelona, a les 20 h, i el 22, a La Fàbrica Vella de Sallent (Barcelona), a les 20.30 h.

També hi haurà espai per Un Tal Quixot, una original adaptació del clàssic cervantí, que es representarà en funcions escolars a Girona, el 13, a l’Institut Jaume Vicens Vives, a les 13.30 h; i el 18, al Centre Cívic de Sant Julià de Ramis (Girona), a les 10 h.

A més, durant el mes de març també es representarà Juguem?, espectacle creat per la Cia. Ninnus i coproduït per Cascai Teatre. Aquest muntatge arribarà al Teatre L’Ateneu de Celrà (Girona), el 2, a les 16.30 h i a les 18 h (funcions exhaurides); al Teatre Calderón d’Alcoi (Alacant), el 9, a les 17 h i a les 18.30 h; al CaixaForum de Tarragona, el 15 i el 29, a les 17.30 h; i a l’Auditori Eduard Toldrà de Vilanova i la Geltrú (Barcelona), el 16, a les 16.30 h i 18 h.

Amb aquesta programació, Cascai Teatre segueix portant el seu univers teatral a escenaris diversos i a públics de totes les edats.