Després de més de 450 funcions i d’haver emocionat més de 400.000 espectadors, Quim Masferrer continua portant als escenaris un dels seus espectacles més singulars: Bona gent. La proposta es consolida com una experiència teatral única que transforma cada funció en un esdeveniment irrepetible.
L’espectacle parteix d’una idea tan senzilla com poderosa: situar el públic al centre i convertir-lo en el veritable protagonista de la funció. A partir de les històries, les vivències i la complicitat que neixen a cada representació, Masferrer construeix un relat viu ple d’humor, tendresa i autenticitat. El resultat és una experiència que reivindica el paper essencial dels espectadors dins el fet teatral, sovint oblidat però imprescindible.
Pel que fa a les pròximes cites, l’obra es podrà veure el 13 de juny de 2026 a les 20 h al Centre Cultural de Valls (Tarragona). Posteriorment, els dies 25 i 26 de juny a les 22 h, arribarà a l’Amfiteatre de la Fundació 1859 Caixa Sabadell (Sabadell, Barcelona), en el marc del Fresc Festival.