Magrana Escena continua impulsant noves propostes de creació contemporània amb dues de les seves produccions, que aquest mes de setembre es podran veure a Premià de Mar (Barcelona), Premià de Dalt (Barcelona) i Palma (Mallorca).

Duna banda, els creadors Víctor & Raúl Pérez Armero presentaran Rel i grapa en dues funcions al Maresme. Lespectacle es podrà veure el 17 de setembre a lEspai LAmistat de Premià de Mar i, posteriorment, el 26 de setembre a la Societat Cultural Sant Jaume de Premià de Dalt.

Daltra banda, la coreògrafa i creadora Ester Guntín portarà a Mallorca Quiso Negro, una altra de les coproduccions de Magrana Escena. Lespectacle es representarà el 27 de setembre, a les 19 h, al Teatre Principal de Palma.