Aquest mes de març ha estat especialment brillant per a Milnotes Teatre, la companyia de Granollers (Barcelona) que ha consolidat la seva trajectòria amb tres actuacions memorables i un reconeixement nacional que reafirma la seva qualitat artística.

El moment més destacat va ser la seva participació en la primera edició dels Premis ZALEA de la lírica espanyola, celebrats al Teatro Auditorio Tomás Barrera de La Solana (Ciudad Real). Allà, Milnotes Teatre va brillar amb llum pròpia, aconseguint tres guardons que reconeixen tant la seva producció com la seva trajectòria. Els premis van destacar Millor Producció per Cançó d’amor i de guerra, així com el millor vestuari i un reconeixement especial pel seu compromís amb la difusió de la sarsuela i les arts líriques. L’èxit de la gala no només va posar en relleu la feina de la companyia, sinó que també va servir per reivindicar el futur de la lírica espanyola, mostrant la necessitat de donar visibilitat a aquest patrimoni cultural.

A més de la gala, Milnotes Teatre ha continuat portant les seves propostes escèniques a diversos escenaris i públics. La seva producció Cançó d’amor i de guerra segueix de gira per teatres de Catalunya, apropant el repertori líric al gran públic i reforçant la connexió amb els espectadors. Altres espectacles com La corte de Faraón i La del manojo de rosas han enriquit la seva programació, combinant formats clàssics i innovadors que porten la sarsuela i la lírica a contextos escènics diversos.