Magatzem d’Ars continuarà representant enguany La casa de Bernarda Alba. El muntatge, que arriba ja a la seva novena temporada, es podrà veure de manera regular a la Sala Ars Teatre de Barcelona, des del setembre de 2026 fins al juliol del 2027.

La proposta recupera el gran clàssic de Federico García Lorca a través duna adaptació lliure de la companyia. En un muntatge de 60 minuts, la direcció concentra tota la força dramàtica duna obra marcada per la repressió i les passions humanes.

La casa de Bernarda Alba va ser l’última obra escrita per Federico García Lorca. Lautor va morir assassinat poc després dacabar-la i no va arribar mai a veure-la representada. Amb aquesta adaptació, Magatzem d’Ars vol retre un homenatge respectuós i humil a una de les figures essencials de la literatura i el teatre del segle XX.